top of page
  • תמונת הסופר/תBinslippers


אלו- ורה

ג'ל אלוורה משמש זמן רב לריפוי ולהרגעת פצעים. הסיבה שזה עובד כדי לטפל חתכים וכוויות היא בגלל שצמח האלוורה מגביר את ייצור מקור קולגן כאשר מורחים העור או אפילו נלקח דרך הפה. זה מעורר תאי הצמיחה והגירוי יכול לעזור להגביר את ייצור הקולגן בעור שלך. האלוורה יכולה להיות מיושמת ישירות על העור בצורה טהורה, או בצורת המוצרים הרבים בשוק המכילים אותו. לפחות במחקר אחד מהימן אומר כי לקיחת תוספת אלוורה אוראלי יהיה לשפר את איכות העור.


מאכלים עשירים בויטמין C

ויטמין C הוא קריטי לסינתזה של חומצה יאלורונית. חומצה hyaluronic יכולה להאיץ את זמן ההחלמה ולהקלה על מפרקים כואבים. ללא רמות נאותה של ויטמין C, הגוף שלך לא יקבל את היתרון המלא של מאכלים המכילים חומצה יאלורונית. מחקרים מראים כי חומצה יאלורונית יכול לעזור להגביר את ייצור הקולגן בגוף האדם.

חומצה hyaluronic נמצא באופן טבעי בגוף, אבל זה יורד ככל שאנו מזדקנים. אכילת מזון עשיר בויטמין C וחומצות אמינו יכול להגביר את הרמות של חומצה יאלורונית קולגן בגוף כמו שניהם חשובים לעור. מאכלים כגון תפוזים, פלפלים אדומים, כרוב, נבטי בריסל, ברוקולי, ו תותים עשירים בויטמין C. חומצה יאלורונית מרוכז ניתן לרכוש בבית המרקחת.


ג'ינסנג

ההשפעות אנטי אייג'ינג של צמחג'ינסנג הם מקור מהימן ויודע היטב . ג'ינסנג נספג לתוך העור מבלי לגרום לתופעות לוואי כמו תרופות כימיות רבות גורמות, ומסייע לעור לשמור על צורתו המקורית. הוא נמצא גם כדי לקדם את הצמיחה של קולגן. מחקרים הראו את היכולת של ג'ינסנג כמקור מהימן לשמר את העור מפני נזק uvb ריי מהשמש. נוגדי חמצון המשוחררים לתוך מחזור הדם שלך כאשר אתה לוקח תוספת ג'ינסנג או לשתות תה המכיל ג'ינסנג יכול להגן על תאים בריאים ולתרום לעור זוהר.


כוסברה

כוסברה, המכונה גם עלה כוסברה, הוא עשב הנקרא בדרך כלל מתכונים. הוא מכיל ויטמין C, אשר נקשר לגביר את ייצור הקולגן. כוסברה מכילה חומצה לינלית, אשר נחקרה מקור מהימן כגורם אנטי אייג ' ינג חזק עבור העור שלך. חומצה לינטולאית מכילה נוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים החופשיים במחזור הדם שלכם, הנשברים על תאי עור בריאים. תמצית כוסברה ניתן לרכוש ונלקח דרך הפה כסוכן רעלים.


אצות

צמחים ימיים המרכיבים הופכים יותר ויותר פופולרי כחלק שגרת היופי. הסיבה לכך היא כי רוב הנזק לעור נגרמת על ידי "חמצון" — חשיפת העור שלך לאלמנטים כמו זיהום, אשר יכול להזיק לצמיחת תאים. אצות היא מקור מהימן ומסוגל למנוע חמצון מתוך המעטפת העור של אלסטיות וקולגן שלה. אצות זמינות ברוב חנויות מזון בריאות בצורה של תוספי מזון.



מה לא לעשות

אם את מנסה לעזור לעור שלך להיראות צעיר ובריא יותר, לוודא שאת לא שורפת את העור שלך בשמש או במיטת שיזוף. עישון יכול גם לגרום להתבגרות העור שלך בטרם עת. מבלה הרבה זמן בחוץ קרם הגנה היא דרך אחת לשמור על זוהר בריא.

לעיתים לתוספי קולגן מסוימים יש תופעות לוואי. הנפוצים ביותר הם ייצור יתר סידן, תגובות אלרגיות, וכאב פרקים. אם יש לך תגובות אלרגיות מאכלי ים או מוצרי בשר, להיות זהיר מאוד כאשר לוקחים כל סוג של תוסף קולגן.


סיכום

למרות שמראה צעיר מוערך מאוד, היופי הוא לא רק עור עמוק. עור בריא הוא סימן טוב לאיך ששאר הגוף שלך מרגיש. אין דרך להפוך לחלוטין. את סימני ההזדקנות הרבה יותר קל להגן על העור שלך בזמן שהוא בריא מאשר לנסות לתקן אותו מאוחר יותר בחיים. קולגן האצת באופן טבעי משפר לא רק את המראה שלנו, אלא את שארית הבריאות שלנו.


תורגם והותאם מגאזין בריאות


ספרי האם את מודעת לקולגן באוכל ודואגת להוסיף אותו לתפריט היומי/שבועי?


השאירי תגובה ואשמח לקרוא

זכרי, שתפי כמה שיותר פרטים בתגובה שלך, המון אנשים יכנסו לכאן בכל שבוע בכדי לקבל השראה ותובנה והסיפור שלך יכול לתת למישהי בדיוק את הפתרון שהיא מחפשת


חשוב: בבקשה שתפי את מחשבותייך ודעותייך בתגובות, לינקים לפוסטים אחרים, וידאו וכד'. יחשבו לספאם על כן יכולים להימחק.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כשאת רוכשת מוצר דרך לינק מהפוסט, לעיתים אני מרוויחה עמלה קטנה, ללא שום קשר למחיר עבורך. איך זה עובד

bottom of page